Share This Post aanpak / bewijs / cultuur / Gezonde organisatie / Menselijke interactie en liefdevolle bejegening / nieuws / opleiding / patiënt / Trainers / verandering / vriendelijk Vriendelijkheid aanleren: Journal of Compassionate Health Care 2014 By Marita Bossers-Nabben on 20 januari 2015 Comments Closed Artikel: Patient-centered care retreats as a method for enhancing and sustaining compassion in action in healthcare settings. Share This Post Related Articles Schilderijenboek door bewoners 16 mei 2012 Complimentenpostbode 14 mei 2012 Boek ‘De patiënt op de eerste plaats’ – Hoofdstuk 14 15 juni 2012 Extra aandacht voor verstandelijk beperkte patient 27 mei 2014 Bruiloft-belevingsdag – Sevagram 11 oktober 2013 Nieuwste Labellocaties 22 januari 2014 Cliënt betrokken bij werving en selectie van personeel 26 april 2012 Telefooncentrum 16 mei 2012 Verwenbonnen 27 april 2012