Share This Post aanpak / bewijs / cultuur / Gezonde organisatie / Menselijke interactie en liefdevolle bejegening / nieuws / opleiding / patiënt / Trainers / verandering / vriendelijk Vriendelijkheid aanleren: Journal of Compassionate Health Care 2014 By Marita Bossers-Nabben on 20 januari 2015 Comments Closed Artikel: Patient-centered care retreats as a method for enhancing and sustaining compassion in action in healthcare settings. Share This Post Related Articles Zelfmanagement: meer aandacht nodig voor individuele voorkeuren van patiënten 8 februari 2016 Marij’s blog: Ken jij jouw Ria echt? 15 oktober 2019 Pionier en Piraten 7 manieren 19 juni 2012 10 Commandments of Connecting 20 juli 2012 De Betere Balie 26 april 2012 Accreditatie bij deelname Conferentie 2015 27 januari 2015 De natuurvrienden van Woonzorgcentrum De Markt 14 mei 2012 Boek ‘De patiënt op de eerste plaats’ – Hoofdstuk 14 15 juni 2012 Tip de VIP 27 april 2012