Share This Post aanpak / bewijs / cultuur / Gezonde organisatie / Menselijke interactie en liefdevolle bejegening / nieuws / opleiding / patiënt / Trainers / verandering / vriendelijk Vriendelijkheid aanleren: Journal of Compassionate Health Care 2014 By Marita Bossers-Nabben on 20 januari 2015 Comments Closed Artikel: Patient-centered care retreats as a method for enhancing and sustaining compassion in action in healthcare settings. Share This Post Related Articles Meer aandacht voor mensenrechten in verpleeghuizen 8 februari 2016 Cliënt betrokken bij werving en selectie van personeel 26 april 2012 Extra aandacht voor verstandelijk beperkte patient 27 mei 2014 Mijnspaarneziekenhuis.nl 14 mei 2012 Lunchroom In de Gebakken Peer 14 mei 2012 Creating a Patient-Centered System 20 juli 2012 Voorbeeld wervingstekst 27 april 2012 Pionier en Piraten 7 manieren 19 juni 2012 IC dagboek voor patiënt en familie 14 mei 2012